Trevlig helg!

Wheeeeeey! Igår blev det fest och jag, mot alla odds festade tillsammans med den gamle kändisen, Alkoholen....det var första gången på en månad som vi festade ihop! Och nu dröjer det en månad till, och då är det Allkårsveckan!

Trots att det inte krävdes så mycket för att jag skulle bli onykter så hade jag ändå en liten bakiskänsla när jag vaknade...men inte deppade jag för det! : D  Det blev städning, fixa till ett par jeans, finslipa arbete och sista men inte minst handling! Deeen du!

Nu ska jag iväg och grilla i det alltför bra vädret - Fläskytterfilé, beasås och potatisklyftor, underbart med trevliga människor! <3


För övrigt så fixar jag nu Danzig - Mother på gitarren! Yeeah!

Dagens Låt: Ashlee Simpson - Lala
Spotify: Klicka Här

// Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Simon

Awesomeatt du lärt dig mother ! :D Du får visa ngngång. Förresten när började du lyssna på Arselhål Simpson? Trodde du hatade sådan musik ;) eller lyssnar du bara åp henne för att hon är snygg? (skulle icke förvåna mig) ;p

2011-04-17 @ 20:48:40
URL: http://http:/
Postat av: Siilverstar

Wheeey! ; D



Hon har ett par bra låtar tycker jag....sen att hon är jäävligt snygg är bara bonus!

2011-04-18 @ 01:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0