Tidig påsk

Påsken kom tidigt i år!
Det är inte ofta som det är kul att öppna brevlådan (eller heter det postlådan? Que? hah) men idag var det faktiskt en dag då man blev blev glad av att titta in i den lilla boxen.

Den var fylld med paket! 
Tidiga påskpresenter från Mamma, Pappa och Mormor sen fick jag även ett magasin från Peace and Love!



* Pappa tycker tydligen att jag ligger för lite haaha! 
* Mamma tycker att mina kompisar förtjänar lite skämt

Tack, ni är bäst! Älskar er <3


Nu ska jag iväg och dra ett benpass på gymmet! Ska bli spännande, det är viktökning som gäller idag!



Dagens Låt: Cat Stevens - Can't keep it in
Spotify: Klicka Här


// Siilverstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0