Nystart av bloggen!

Hallå! : )
Nu är det dags att dra igång bloggandet på allvar igen efter en väldigt lång tid....nästan ett år!
Bloggen kommer skilja sig lite från tidigare då den nu inte enbart kommer att handla om vad jag gör på min fria tid, utan även också om mina åsikter och tankar samt livet som student när man bor på ett "riktigt" campus.
Ska även försöka kategorisera inläggen lite bättre.

I och med att det var ett tag sen sist så skiljer sig mitt liv en del från vad det gjorde när jag bloggade sist.

Jag bor inte längre i Oxelösund utan numera i Smålands djupa skogar i en stad vid namn Växjö där jag pluggar Marknadsföring vid universitetet. Min livsstil har även ändrats en del sen jag flyttade ner, jag spelar inte längre utan spenderar istället dagarna på gymmet. Från att festa två dagar i veckan har jag nu gått till max en gång i månaden, BAAAM!

Nu ska jag kila iväg på fokusgrupp och fika upp allt fika som det bjuds på! Hej hopp :- )
Mjau

Dagens låt: Eric Clapton - Layla
SpotifyKlicka här



// Siilverstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0