Mitt i naturen

Självklart började dagen började med ett tidigt pass på gymmet, biceps/axlar stod på ordningen idag...det kommer att kännas imorgon...blev ett gick riktigt bra! : )


Då vi har dugga på Torsdag så kände jag att det var dags att öppna boken och ta sig igenom orden, och detta hade jag planerat så sjukt bra tills jag inser att jag hade lånat ut boken till Jesper förra veckan, så jag ringer honom.
Han hade den inte, Cia hade tagit den tydligen, så det vara bara att ringa vidare, och svaret jag får av Cia är att Emil har den. Vad händer med min bok lixx?! Sen när blev det ett vandrande föremål?! : D
När jag får tag på Emil så är han givetvis inte i Växjö utan hos frugan.... Jippikayay!
Till slut får jag en sammanfattning av honom med all orden, så det löste sig till slut....trodde jag, min dator ville ju inte para sig med min skrivare så jag fick gå till Christofer för att skriva ut! SEN, efter mycket om och men kunde jag äntligen börja pluggandet!

Då det underbara vädret höll i sig så tänkte jag att pluggandet kunde ske utomhus....och det slutade med att jag hittade en grymt bra plats i något naturreservat/hage några hundra meter bort från campus.


När jag ändå var ute så hittade jag lite blommor och tänkte att jag kunde ta med hem(manligt, I know!)... ett par av dem slutade faktiskt att jag planterade ett par i min kryddlåda där det fanns ett par små krukor kvar.

Vitsippa, Blåsippa och Tusselago var tre av dem!
Lite kommer man ihåg från när man var mindre (A)




Nu ska jag ta och slå på Da Vinci-Koden, ska bli intressant då jag inte sett den innan samt i och med alla dessa konspirationsteorier om Illuminati, Katolska Kyrkan osv...har höga förväntningar! : D



Dagens Låt: Dream Theater - Surrounded
Spotify: Klicka Här


// Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Fellan

Re: tack där! :)

Låter sjukt najs med plugg i solen faktiskt :)haha, sen kan man ju prata om hur manligt det är att plocka blommor ;P

2011-04-19 @ 13:12:03
URL: http://liljegrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0