Fredagkväll

Då var man precis hemkommen efter en riktigt trevlig kväll hos Carro och Evelina som ställde till med fest, en fest som hade väldigt mycket nytt folk och en kompis hade även med sig :- )

Jag körde nyktert och på följande recept
- Ananas Juice
- Apelsin Juice
- Grenadin
- 7 Up

Majoriteten av drinken är givetvis juicen sen tar man i lite grenadin och avslutar med 7 up, det blev riktigt gott och dracks till slut av fler personer än mig, självklart hade de vodka! Mumma var den! : )

Nu är det dags att ta sig en liten proteinshake för att sen somna till film! Och bortser man från att jag fick veta att det blir omtenta för min del i Statistik 7.5p så var det en helgrym dag! 

Godnatt!

// Siilverstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0