Bokmalen

Gjorde nyss en order från CDON, och det blev ett par böcker! Tro det eller ej! : )


*101 saker du måste göra innan du dör 119:-
Konsten att få mentala superkrafter 179:-
Konsten att läsa tankar 39:-

Den första var för att se om man inte kan göra vardagen och livet ännu roligare och mer spännande än vad det redan är! : )  Och jag är ju lite så som person, testar det mesta, älskar att utforska saker och ting och säger sällan nej till utmaningar :D
Den andra var mer för min egen skull, och vet att den om mentala superkrafter tar upp mycket om stress och att må allmänt bättre, och inte för att jag mår dåligt men jag tror att det är mycket intressant läsning som man kan ha nytta av, och man kan aldrig lära sig för mycket, right? 
Den sista var billig och jag tror även den är rätt så lärorik.

De två sistnämnda är skrivna av Henrik Fexeus. Och jag diggar han stenhårt, han skriver böcker som på ett sätt är vetenskapliga och baserar sig på fakta, men sättet han gör det på är riktigt bra och gör att det blir kul att läsa! Love it! <3



// Siilverstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0