Är du goo elle?

Min avslutande dag i Göteborg kunde inte blivit bättre!

Först gick jag på stan med Ida och hittade riktigt snygga kavajer som var nedsatta från allt mellan 1600 till 2500 och alla kostade 299:-, sweet! 
Det slutade med att jag införskaffade mig en grå, nästan lite "jackig".


Därefter träffade jag Henke och Nancy, och Henke har jag inte sett på ett halvår och Nancy var över ett år, skitkul att träffa dem igen. Nancy insisterade på att käka på Jensen, det skulle tydligen vara prisvärt, vilket det var! Och riktigt gott var det också.

Sen blev det hemfärd!

Just det, igår så spenderade jag och Ida kvällen i Slottsskogen och tittade på massa djur, och vädret kunde inte varit bättre! Skitmysigt!
En av de bästa kvällarna på länge : )


Dagens Låt: The Red Jumpsuit Apparatus - No Spell
Spotify: Klicka Här


// Siilverstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0