Härliga Onsdag!

Försökte uppdatera tidigare men det var problem när jag skulle ha upp bilden så därför kommer det ett så sent inlägg om min underbara Onsdag :)


Det blev tidig uppgång då jag skulle åka och gymma med Linus kl 8.30 eftersom han skulle vidare till jobbet sen.

Väl hemma så framåt lunch blev det att jobba på bränna tillsammans med min bror som slutade ovanligt tidigt (skolk? haha :D ) Så nu är man brunare och vad jag sett enligt vädret så ska det bli sol idag(tors) och fredag också, galet nice!


Sen blev det spontanbesök i Harg hos Stålberg tillsammans med Bävern där det skulle bli Gin & Rummy ( Världens roligaste kortspel) där jag vann! Men vi hann inte spela klart hela eftersom jag hade planerat att möta min syster vid stallet och kolla på när hon red för att sen promenera med henne hem.

Och nu lite gnäll! :)

Nämligen äckliga smsbiljetterna (åkte buss från Nyköping) : Jag skulle åka till Oxelösund och jag kollar vad det är som jag ska skriva och det står OV så jag skickar den, men ser att det var ovanligt billigt. Det visade sig att det skulle man skicka om man åkte inom Oxelösund, så jag fick skicka nytt och betala meeeera, så det slutade med 57kr för att ta mig till Stjärnholm! Buuhuuuu :D

Varför kan de inte ta kontaner för? Så sjukt mycket enklare!
De har skett typ 3 rån under jag vet inte hur många år! Det är BARA 3st, tar mycket längre tid att betala med kort vilket gör att de kostar företaget mer då resorna tar längre tid.




Amandra rider 2/6

Syster på heeesten





För er som vill spela Gin & Rummy : Klicka Här

Dagens Låt: Axel Rudi Pell - Warrior
Spotify: Klicka Här


Nu ska jag sova! Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0