Stockholm

Idag så var det dags att inta Stockholm, tillsammans med Pappa, Syster och Maria! :)

Planen var att Jag och Maria skulle luncha med Hamed och att vi skulle gå på stan. Men precis som det alltid gör så spricker givetvis planen ;D

Vi parkerade @ Skärholmens centrum och tog tunnelbanan till "Riktiga" centrum där vi skiljdes åt.

Jag och Maria började med att träffa Sdana en snabbis för att sen börja glida runt på stan:)
Efter 2h vandrande på stan så har ja införskaffat mig:
Wella Ocean Sprizz | 100:- (149:-)
(Detta är grymt bra om ni vill få lite "surf" hår och inte få det att se så slitet och risigt ut)

Fudge: Wet Wax | 59:- (199:-)

Stadium: Svart/vit randig mössa | 99:-


När vi väl skulle hem så var Pappa lite slow, så efter att vi mött upp min Syster så gick vi till Åhléns och hoppades att hitta nånstans att sitta vilket vi gjorde :)


Maria | Jag | Amanda





Om ni kommer ihåg den där listan med mina mål så har jag kommit ett steg länge :)

  • Springa 3-4ggr/v
  • Äta Nyttigare
  • Hitta ett jobb/börja plugga
  • Börja träna
  • Återuppta Gitarrspelandet
  • Sluta helt med WoW
Update: WoW är nerlagt!!! :D

Gav bort mitt Account till en Norrman.

Konversation:


N: I've had several lvl 80's at my previous account, but I got banned permanently :(
S: Why? :O
N: "Sexuall Harassment" against a Blizzard support xD
S: How did you manage that? >.<
N: I guess I had too much Vodka xD
S: Since you are my stupid idiot, but lovley neighbour and managed to get banned for Sex Harassment, I'm gonna give you my account :)


Skönaste killen lr vad?!!

Norweigan people are dumb - Myth Confirmed!

4/6 kvar : Träningen kommer igång snart, har redan gjort mitt träningsschema! Tack Adam som hjälpte mig med det.



Kvällen spenderades hemma hos Maria och Andreas med Pizza och Grannfejden/Roasted på Berns <3

Maria är bäääst och roligast <3

Dagens Låt: Scatman John - Scatman's World
Spotify: Klicka Här


// Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för dagen, den var lovely! :D Här kommer några kommentarer till ditt inlägg;..

*Hon heter Sadhana, kallas Sadna ;P

*Ozean Sprizz gör håret mer strävt och mindre flygigt, bara så du vet ;)

*Du får följa med på Core nån gång (Y)

*Du glömde Färjan ;)

*Men du är fan bättre! <33

2009-10-21 @ 12:13:25
URL: http://camogirl.blogg.se/
Postat av: Robert

* DIn kompis, inte vet jag hur hon stavas?! xD

* Men det ser ju mindre risigt ut också tykcte jag det kändes som xD Och det heter OCEAN Sprizz (A)

* Ja, jag ska nog fixa kort nästa vecka :)

* Just de fan xD

* Nej? Titta så många fel jag gjorde i inlägget ;)



+ att jag har blivit ägd av Naruto igen...jag är uppe sent, jag som ska lägga mig tidigt >.<

2009-10-22 @ 02:06:07
Postat av: stacey

awee sötnos, vad söt du e :o ! har aldrig hört nå sötare förut. vännen då, din mamma finns hos dig föralltid :) <3

2009-10-22 @ 02:17:28
URL: http://staceyypupcat.blogg.se/
Postat av: Maria

*Men nämn inte hennes namn då? ;D

*Haha det vet jag väl, gah på slarvet ^^

*Wihooo! :D

*Du är bäst trots felen.. och hur många gjorde liksom inte jag? ;$



Hahaha, inte så oväntat kanske? ;*

2009-10-22 @ 08:45:18
URL: http://camogirl.blogg.se/
Postat av: Robert

Maria: Det här är min sida, här gäller mina regler det jag skriver är rätt....så skriver jag Sadna, då heter hon Sadna, ok ? ;D hahah



Du gjorde...1? :)



Ne, det var väl inte det kanske :$



Stacey: Men det var så, typ värsta dagen i mitt liv :$ Och det var 7-8år sen kom jag på nu, inte 5 ;P



Ja, man får väl hoppas det :$

<3

2009-10-22 @ 12:06:21
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0