Nytt inlägg vaaa

 

Då var det dags att uppdatera bloggen eftersom man inte har skrivit I den på ett tag ^^

 

Igår: Det var planerat att ha filmkväll med Simon, Elin och Jimmy, vilket det också blev.

Men innan det så var jag på Banken för att öppna nytt konto, sen var jag med Maria, då vi såg Naruto <3 och handlade.

 

Först gick vi till Fika för att käka runt 19 tiden, eftersom jag hade fått tacos innan hemma så valde jag att bara ta Cola och nån så gaaaalet god efterrätt som var lite som Panacotta(stava?) med hallon, det var så SJUKT gott <3

 

Sen Hyrde vi iaf film, det blev Kenny Starfighter: Kenny Begins.Lite senare på kvällen kom även Maria och tittade på filmen med oss :) Filmen typ sög skithårt, den hade några roliga skämt, men annars var den totalt värdelös >.<

 

Efter det så skjutasde jag hem Elin och Jimmy för att dra hem till Maria. Väl där så hörde Andreas d.y och av sig och undrade om vi ville åka med in till Nyköping för att hämta upp folk från krogen, för det ringer typ alltid han och vill ha skjuts MEN, den här gången ringde ingen hahaha.

Murphys lag : Om nått kan gå fel, då gör det så.

Stämde ganska bra tyckte jag, så typiska att man åker in och just då ska ingen höra av sig xD

 

 

Kenny Begins | Betyg 1/5

 

 

För övrigt :

  • Jag har börjat se Naruto, vilket är så sjuuuukt bra, man kan inte sluta titta :)

 

  • Fick mail från Oliver igår (Han är på Shao Lin Kung Fu högskola I Kina 1 år), blir så himla glad av att höra av från han, man saknar han så sjukt mycket....
    Han kan iaf knäcka tegelstenar med handen nu :D

 

  • Jag har sökt till Högskola: Sjuksköterska x2, Mäklare och Arbetsterapeut. Det jag ville söka (Internationell Marknasföring) går bara att söka på HT och inte VT :(

 

  • Madde(Pappas Tjej) har flyttat in nu, och om ett par månader ska vi flytta till villa ca 300m bort ;D

Dagens Låt: Promoe - Dekadensen
Spotify: Klicka Här


//Siilverstar


Kommentarer
Postat av: stacey

du får börja skriva massa massa mer ;d

2009-10-18 @ 01:58:55
URL: http://staceyypupcat.blogg.se/
Postat av: Robert

Tycker du det? ;D

2009-10-18 @ 12:17:03
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: Linnéa Samuelsson

näär kommer du till borås då? (A)

längesen vi sågs typ <3

2009-10-19 @ 13:15:01
URL: http://linneasamuelssoon.blogg.se/
Postat av: Robert

Jag vet inte? :$

Ja, det var det, få la ta och komma ner, ska ev fira Nyår hos Daniel i Göteborg :)

<3

2009-10-20 @ 00:27:24
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0