Idag blir det Wok med ett R mellan O och K (Bra humor, I know ;)

Dagen blev ju inte riktigt som man hade tänkte sig...

Hade tänkt att springa med pappa och sen träffa Maria och se Idol, men som vanligt så spricker det när man planerar saker ^^

Chefen ringde kl 12 och undrade om jag kunde jobba från 15.00 vilket jag sa att jag kunde, och jag ska jobba till 22.00 OM inte hon lyckas få ta på nån annan på ett annat ställe, och isf får jag jobba till 15.00 imorrn, och det är MWÄH xD
Men sånt är livet när man är vikarie >.<

Så nu hoppas jag att hon inte ringer upp så jag får jobba till 15.00 imorrn, så jag kan åka till Maria efter jobbet :)


Aja, nu måste jag åka iväg :)

Dagens Låt: Hammerfall - My Sherona (Den är inte som nån annan låt, lyssna på den, riktigt skön )
Spotify: Klicka Här


//Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Camogirl

Himla tur att du bara behövde jobba till 22 tycker jag! :) <3

2009-10-10 @ 10:10:31
URL: http://camogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0