Fredag hela veckan :)

Nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade, börjar bli dålig på det här :$

Aja, nu blir det ett långt inlägg där jag tar igenom en stor del av de senaste dagarna...för er som vill veta det och faktist läser min blogg ;)



Fredag: Det var planerat att ha filmkväll hemma hos Jimmy, men var för lat för att ta bussen till Nyköping ;D
Så en tilltänkt kväll med 4 pers,Tacos och Idol blev ist en kväll med 10 pers, lite alkohol, Idol (Inte för min del), Tacos och Battlefield! :D

(10 pers = Sara, Mia, Per, Simon, Henrik, Maria, Andreas d.ä, Andreas d.y, Marcus och Jag)

Kvällen började med UNO spel @ PS 3 över internet med MASSOR med förluster men det var kul ändå haha.
De körde nån 7-0 regel då 0 byter man kort i spelets riktning och 7 så får man byta kort med vem man vill, det sög. Man blev så galet frustrerad när man sitter med ett kort kvar och sen lägger nån en 7a och sen sitter man där med typ 8 kort!! xD

Sen blev det tacoslångbord, masssa mums!



Kvällen spenderades mest med Andreas d.ä och Marcus ( Vi som drack? ) då vi satt i  ett flertal timmar och diskuterade bla Kryssning, Bisexualitet, Bandy, Battlefield och Discovery Channel och en massa annat! :D

När folk började dra sig hemåt runt 02 så drog Andreas och Jag igån BF och spelade 02-08.30! Heeeelt galet roligt! :D



Lördag: Vaknade runt 12 och visste att jag inte kunde komma hem försent eftersom jag skulle på MUSEKONSERT med Pappa och Henke! :D

Jag och Pappa åkte iaf upp så vi mötte Henke vid Hovet runt 18.
Eftersom konserten (förbandet) började 19.30 så gick vi och käkade (Betalade 200kr för lite pasta och en cider, whoohoo ) .


Muse - Hovet 24/10 -09



Spellista

Uprising
Resistance
New Born
Map of the Problematique
Supermassive Black Holw
Guiding Light
Interlude
Hysteria
United States of Eurasia
Cave Play
Unintended Play
Indisclosed Desires
Plug In Baby
Time Is Running Out
Unnatural Selection
Stockholm Syndrome
Knights of Cydonia

Recensioner:
Aftonbladet
Expressen

Om man bortser från att det var svårt att stundtals höra texten så var det riktigt bra, nästintill perfekt :)
Låten Uprising var galet bra. De spelade typ bara bra låtar utom nån seg låt i mitten och de hade fräna Lasershower :)
Matthew Bellamy var riktigt grym på gitarr och hade schyssta trix för sig och hans röst påminner om Freddie Mercury.
Det var BÄST <3


Efteråt så åkte jag till Huddinge för att hälsa på Lousie.
Pappa skjutsade dit mig och sen blev det buuuuuss från Centralen.

Jag stannade hos Lousie till Måndag då jag bar mig av hemåt.
Såg bla The Unborn där, och det var längesen jag hoppade till så mycket av en film!! xD



Måndag: Kom hem på eftermiddagen och hann inte vara hemma mer än 30 min, sen åkte jag och bowlade med Familjen.

Det gick röv, blev ägd både av Syster, Bror och Mamma >.<
Därefter blev det Grekiskt på Athena sen hem till Maria och Andreas och såg på Grannfejden och Roast på Berns.

Granfejden, fyyy faaaan vilken envis snubbe den där krulltotten som såg ut som ett troll, såna människor..... usch... Negativa till allt och mwääääh!



Tisdag: Idag har var jag i stan med Maria och Bror. Jag som egentligen inte skulle ha nått alls kom hem med
  • Wella SP Shampoo + Hårinpackning 450:-
  • Djävulshandskar (Till Halloweefesten) 99:-
Kom på att min hårinpackning var slut och passade även på att prova nytt shampoo :)

Sen var det Battlefield gejm (20.00), var riktigt roligt, blev 14 pers idag, skiiiitroligt när så många kan vara med.

Personer i inlägget med egen sida:
Maria
Andreas d.y
Simon
Henke


Dagarnas Låtar:

Muse - Uprising
Spotify: Klicka Här

Muse - Supermassive Black Hole
Spotify: Klicka Här

Clipse feat Keri Hilson- All Eyes On Me
Spotify: Klicka Här

(Blev flera för dagarna och för att jag var på Muse konsert hahah)


En av de bästa helgerna på länge måste jag säga <3
För övrigt längtar jag till den kommande helgen då det är Halloweeeen! :D



//Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Lmct

Hahah du hoppa som en liten bäver av The unborn, var typ sjuukt hilarious! xD



Varför kolla på Grannfejden?! o.O Det suger ju nästan lika mkt som ensam mamma söker! geeh rysning

2009-10-28 @ 21:00:50
URL: http://thorny.blogg.se/
Postat av: Siilverstar

Det var det inte alls! :O



För det är roligt och se nötter som bråkar :D

2009-10-29 @ 01:07:50
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0