Heeel(a)gen

Då var det dags att blogga igen, anledningen till att jag inte har skrivit nått är för att jag inte har haft tillgång till min dator med bilder, vilket jag självklart måste ha med, under hela helgen :)
Så nu får det la bli 2 updates in 1...
Notis: Det är 2 Andreas, ena 31 och andra 20 ^^

Fredag: Denna kvällen spenderades med Andreas, Andreas, Henke och Maria, galet mysit och trevligt!

Vi såg för ovanlighetens skull på film ;)  Johan Falk: National Target och The Boat That Rocked.

Den sistnämnda filmen tycket jag var galet bra och riktigt skön, älskar den. Medans de andra 4 tyckte den var seg, men som sagt, de är ju högerhänta, man får inte ha så höga förväntningar på dem ;)

Och den första var helt ok för att vara en Svensk film, men den var iaf bättre än Wallander och Beck filmerna.



National Target | Betyg 3/5                              The Boat That Rocked | Betyg 4/5


Lördag: Självklart var det ju fotboll, Danmark - Sverige, som man var tvungen att se. Så Jag, Maria och Andreas drog till Simon för att se fotboll med några andra, var riktigt trevligt även om Sverige förlorade :(

Sen blev det iaf krogen(Tellus) som var riktigt kul :)
Andreas envisades med att bjuda på Tequila, vilket jag tycker smakar isbjörnsarsle... det smakar typ som Linfröolja nu när jag tänker efter, trots att jag tackade nej, så inte nog med att bartenderna spille lite, så "spillde" faktist jag ute lite grann jag med (A)

Sen ville Maria bjuda för hon inte tyckte att det kändes nått, men då fick jag faktist en öl istället, vilket jag tackar igen för :D

När vi väl skulle ut så lyckades Maria komma ut snabbare tack vare sin långa kusin och jag träffade nån punkade som folk inte vågade gå nära som fixade ut min jacka :D
Andreas hade det lite jobbigt med att komma fram, men på nått sätt lyckades han iaf komma ut efter typ 15 min xD

Sen blev det Kebabhous och Ringens grill för mat för att och hemm och slagga hos Andreas och Maria :)

En galet rolig kväll! :D
Tack <3




Eftersom jag hade kvar Slush* i frysen så behövde jag inte ta med all dricka, så Vodkan och Ölen behövde jag inte dricka :)

Men nu kommer jag gå ut med en allmän varning...
Hannas?(Den där röda skiten)  KÖP INTE!  ÄCKLIGASTE JÄVLA BLÅBÄRSCIDERN NÅNSIN! PASSA ER!



Söndag: Vaknade kl 09 hemma hos Maria och seriöst...jag har ALDRIG längtat så mkt efter vatten, de 3 första klunkarna med vatten som jag tog var fanimej bättre än sex!

Sen kom Henke som varit hundvakt åt Andreas och Marias hund eftersom han inte är myndig och inte för göra vad han vill så kunde han inte gå med på krogen :)
Då blev det RISK som Maria ägde sönder på och vann efter typ 30 min ^^

Fick sen skjuts hem av Andreas framåt kvällen och fick då ett fyllesamtal av Erica, som enligt henne själv är snäll och trevlig vilket hon även sa att jag skulle skriva här ;D



Slush

4 dl Apelsinkoncentrat (2 paket)
4 dl Citronkoncentrat (2 paket)
4,5 dl Vatten
2 dl Socker
2 dl Earl Grey Tea
70 cl Vodka
Är receptet som jag har gör efter, men är osäker på socker/vatten mängden, men det är ju lite upp till var och en hur söt/utspätt man vill ha :)

Börja med att koka upp ett par dl vatten, smaksätt med teét och sen häll i sockret så det typ "löses" upp.
Sen är det bara att hälla i resten efter att du har tagit upp tepåsarna ;D
Ställ sedan detta i frysen så det blir lite isaktigt.

När ni sedan ska dricka så tar ni ca 1/3 Slush och 2/3  7-up.

Detta är skitbra att dricka ensam hahah, men det funkar även jättebra som bålliknande på fester :D




Nu ska jag gå och hoppa in i duschen, shalom! :D

Dagens Låt: Fort Minor - Remember The Name
Sporify: Klicka Här

//Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Maria

Du mobbar mig ta mig fan lika mycket här som i verkligheten.. du tycker inte om mig så hejdå! :(

2009-10-11 @ 23:00:32
Postat av: Robert

Haha, då svarar jag med det klassiska "Det var inte bara jag " ;D



Och jag mobbar inte dig här? :O

2009-10-11 @ 23:21:11
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: Maria

Isf är det ju bara ännu värre, om ni är fler som mobbar! Och jo, det gör du visst, läst vad du skrivit?...

2009-10-12 @ 07:47:56
Postat av: stacey

låter som du haft en bra helg ;d <3

2009-10-12 @ 14:45:14
URL: http://staceyypupcat.blogg.se/
Postat av: stacey

vad bra, då får vi försöka ses tycker jag :D

2009-10-12 @ 19:49:57
URL: http://staceyypupcat.blogg.se/
Postat av: jennie

Jooooo blåbärscidern är ju hur god som helst!!!;D

puss

2009-10-13 @ 16:21:55
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: Robert

Jennie, den där ciderna smakar RÖV! xD



Du kan inte ha några smaklökar kvar :D



Puss

2009-10-13 @ 19:43:15
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0