Filmkväll :)

Efter att äntligen ha fått sova ut hemma hos Andreas och Maria (Mamma väcker mig senaste 11 för att jag inte får vända på dygnet, vilket jag egentligen borde tacka henne för, men gör jag ju självklart inte >.< ) så har dagen spenderats där jag vaknade upp.

Då vi skulle handla inför kvällen så mötte vi min kära mor på ICA, så jag åkte med henne hem så att jag kunde få min springtur genom att springa i det jävla ovädret tillbaka till Andreas och Maria.
Ska börja bli lite hälsosam så jag försöker nämligen spring 3-4 gånger i veckan. Jag måste även säga att man faktist mår bättre efter att ha sprungit, massa bra mår man :D


Och nu är det dags för Fiiilmkväll med Andreas,David, Amanda, Henke och Maria! :)

Vi hyrde filmen Barnhemmet (El Orfanato), den verkar riktigt bra men vi får se vad den går för :)

Köpte även 4 filmer:

Blindness
WAZ
Insanitarium
One Missed Call



Har enbart sett One Missed Call men hört att Blindness och WAZ ska vara helt aaawesome och sjuka :D


Dagens Låt: Pain - Shut Your Mouth
Spotify: Klicka Här

//Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Camogirl

Och så får du väl uppdatera inlägget genom att lägga till David och Amanda :)

2009-10-04 @ 10:00:31
URL: http://camogirl.blogg.se/
Postat av: Siilverstar

Done ;)

2009-10-04 @ 10:21:22
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: Jessica(Mrsmango)

Låter som en bra kväll de ju:)

Va du har blivit duktig då;)

Då får jag me börja springa så jag inte e sämre;)<3

2009-10-04 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0