Dagen före Festen! :D

Då har man nyss sett klart 4 Naruto avsnitt och det fortsätter att vara lika bra om inte bättre, helt gaaaalet! :)

Igår så passade jag Kiwi  ett par timmar medans Maria var och fixade sina naglar. När hon väl kom tillbaka så stannade hon kvar och vi käkade wok här med familjen :)
Efter det så åkte vi och hyrde film, det blev 30 Days of Night.




30 Days Of Night | Betyg: 3/5

Filmen var helt ok, den var väl inte så läskig med tanke på att det var en skräck..
Men det var sjukt mycket blod och den var riktigt köttig, men handlingen var faktist hyfsad, men det var köttigheten som gjorde filmen mer undehållande xD



Som dagen ser ut just nu så ska jag iväg till Maria träffa henne och förmodligen vara där resten av kvällen tills jag ska hämta min Syster från Gymnasiefesten runt 02. 
Måste till Systemet också :)


Imorrn är det feeeeest! Ska bli så galet roligt med utklädnadsfest och sedan krogen! :D
Men bara för att man har höga förväntningar så blir det väl just inte så, brukar ju bli så i slutändan....haha



"My Name Is Bond, James Bond"





Dagens Låt: Renegade Five - Darkest Age
Spotify: Klicka Här


//Siilverstar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gillar din frisyr! (:

2009-11-11 @ 14:19:30
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Robert

Jasså? :)

Tack så mkt

2009-11-15 @ 04:58:32
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0