Biokväll

Kom nyss hem från Nyköping efter en trevlig biokväll, med Maria och Andreas då vi såg District 9 :)


Efter att Maria hade slutat så sällskapade jag hem med henne där vi fixade och hade trevligt :)
Runt 18 kom Andreas förbi och hämtade oss då vi hade tänkt käka innan bion, så vi drog till Kebabhouse och käkade pizza och kollade på NEXT som gick på tv just då ;D

Efter det så drog vi till Godisbron där varje sockerberoende lilla fjortis skulle vilja bo (A)

Då var det ca 1h kvar till bion började så den tiden ägnades åt att alla 3 satt i varsin 2sitsig stol och smsade, socialt oh yeah...samtidigt som vi påpekade Marias "längd"  ;D

Filmen var iaf väldigt bra enligt mig, men mina 2 blonda och högerhänta vänner tyckte inte den var så jättebra (Måste vara för att de inte är vänsterhänta aka felknullade, som jag stolt kan säga att jag är :D )                             

Jag tycker den var klart sevärd i vilket fall som helt och jag längtar till Avatar visas (18e Dec) och ska boka biljetter till This Is It imorrn :)

Tack för en trevlig kväll Andreas och Maria <3




District 9 | Betyg: 4/5


Dagens Låt: Creedence Clearwater Revival - Up Around The Bend
Spotify: Klicka Här


// Siilverstar

Kommentarer
Postat av: stacey

synd bara att du ej bor här, då hade jag bjudit dig ;d men tack (a)

2009-10-09 @ 02:12:41
URL: http://staceyypupcat.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack själv, det var trevligt TROTS att ni var på mig heela tiden :P När tänkte du se This is it? <3

2009-10-09 @ 08:46:29
URL: http://camogirl.blogg.se/
Postat av: Siilverstar

Stacey: Ja =/ Vad sött :)



Maria: Haha, sikken tur ;) Jag vet inte? VI kan u boka när jag slutat? Kommer ju hem till dig då om jag inte jobbar sent =/

<3

2009-10-09 @ 14:13:39
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0