Avmastning av båten

Idag skulle våran båt mastas av och Jag hade lovat att hjälpa Pappa så jag fick ju skylla mig själv ;D

Eftersom jag sov kvar hemma hos Simon inatt och var uppe och spelade Halo @ Xbox till kl 05 så var jag inte så jättesugen på att gå upp och gå till bussterminalen för att sen vara hemma till 13 och masta av en båt (Vilket varken jag eller pappa har gjort tidigare så det kunde ju bara gå på ett sätt typ :D )

Men jag lyckades iaf vara hemma tidigare än väntat (y)

Väl nere så sög allt dase, för det blåste som ett jävla fäppel och jag skulle "knyta fast" båten i en boj från en lite badstege, vem tror ni failar och missar första gången?! Jo JAAAG! :D

Andra gången gick det bättre, men när vi skulle lägga till båten så lyckades jag slå tinningen i en metallstege! :D

Allt detta tog ca 4h och jag var så galet trött efteråt. Men det fick bli mitt aktivitetspass för dagen, eftersom jag känner av halsen så har jag inte kunnat fortsätta min nyss påbörjade träning (Springa 4ggr/v).
Och hade inte Sören kommit förbi så hade det förmodligen tagit yttlligare ett par h att fixa klart >.<


Halvvägs upp för att ta                            Båten                             Oxelösunds Hamn     
bort masten



Nu ska jag ner och äta sen bara SLAPPA för jag är typ död :D

Har även insett att jag kan skriva sjukt mycket om sjukt ointressanta saker, men det är väl vad en blogg är till för?

Dagens Låt: Black Eyed Peas
Spotify: Klicka Här

// Siilverstar


Kommentarer
Postat av: Camogirl

Du är underbar!

2009-10-07 @ 21:53:09
URL: http://camogirl.blogg.se/
Postat av: Siilverstar

Tack desamma Maruschka ;)

2009-10-08 @ 08:06:46
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0