Tisdagsmys med Simon

Igår kom Simon förbi och lekte med mig :)

Skulle egentligen spelat Battlefield med de andra hela kvällen, men så blev ikkke fallet, istället blev det att vi lagade våfflor till mig och mina syskon.
Sen blev det film, han hade lånat The Uninvited.

 



The Uninvited | Betyg : 3/5

För att vara en skräckfilm hade den faktist en ovanligt bra handling.
Oförutsägbar, spännande och sngg skådis (A) haha
Rätt skön film med ett överraskande slut




Ikväll blir det Dead By April @ Club tellus


Dagens Låt: The Rolling Stones - Sympathy For The Devil
Spotify: Klicka Här



Kommentarer
Postat av: Robert

du ska ju inte glömma att jag faktiskt gjorde hårdaste jobbet och fixade smeten? ;)

2009-11-05 @ 21:01:54
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: Robert

Det var det lättaste jobbet :D



Palla att du döper dig till "Robert"....jag vet att du är min syster och vill vara som din bror men att ta mitt namn var lågt ;)

2009-11-06 @ 02:43:23
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0