Halloweeeen

Då var Halloween helgen över och man får vänta ännu 1 år på att klä ut sig :(

Min helg var iaf grymt bra!


Fredag: Dagen börjar med att jag tar en fika med Sabina på stan, sjukt mysigt innan jag åker hem och börjar fixa med utklädnad och alkoholen.
Framåt sena eftermiddagen så får jag skjuts till Maria där vi börjar fixa oss smått innan vi ska på förförfest hos Andreas.
Både Danne och Karro kommer förbi medans vi fixar oss vilket var väääldigt trevligt :)
Sen bär det iaf av till Andreas för att träffa han och Linus och spela Rockband.

Eftersom Andreas d.ä skulle hämta oss runt 20.30 för att skjutsa oss så fixade vi oss hemma hos Andreas d.y.

Festen var iaf rolig, jag bestämde mig för att skita i min mask och sminka mig röd istället.
Maria som var ninja blev "The Crow" och Jimmy, som var en Rödhårig gorilla var bäääst <3

Bilder från festen/kvällen kan ni se Här (Min bilddagbok)

Efter det blev det krogen där väldigt många petade på en och man fick en del kommentarer med tanke på att det kanske bara var 20 pers? som var utklädda >.<

Fyllechaffis blev Linus Mamma som körde oss till Max där jag blev mobbad av de innan i kön för att jag var utklädd >.<
Jag slaggade hos Linus då det blev ett litet missförstånd angående efterfesten så den inte blev av så :(

Det var iaf en sjukt rolig kväll :)


Jag | Jimmy | Daniel F | Lisa


Lördag
: Jag blev för ovanlighetens skull lite bakis, men det hindrade inte mig från att spela Lazergame!!

Stora Simon, Daniel , Jocke och Tomas hade alla kommit upp denna helg så vi passade på att spela det otroligt jobbiga, träningsverks framkallande spelet Lazergame.
Även Emma, Daniel F (Spiderman från festen, se länken ovan) och Lilla Simon var med :)

Vi spelade 2 x 20 min och mitt lag vann första med 5 poäng, dock fick vi stryk i andra rundan med lite mer.
Så himla roligt att de kom hem igen på besök, sånt uppskattas <3


Kvällen spenderades som fyllechaffis samt leka hemma hos Lilla Simon.


Söndag: IDAG GJORDE JAG IIIINGENTING!  Dagen ägnades helt åt datorn och Naruto bara för att jag inte orkade göra nått :D


Måndag
: Blev lunch med Mamma och Maria på Birgers med Pannkisar + Grädde/Sylt, maaassa mums <3
Åkte med Maria hem och såg på Grannfejden, Raw, Silent Library (Stackars Dansk som fick göra alla sakerna)

 

Dagens Låt: Michael Sembello - Maniac

Spotify: Klicka Här

 

// Siilverstar


Kommentarer
Postat av: Linnéa Laurén

Vad skulle du föreställa? :D

2009-11-09 @ 20:51:12
URL: http://linnealauren.blogg.se/
Postat av: Robert

En djävul av nått slag :D

2009-11-15 @ 04:57:36
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0