God Morgon :)

Vaknade av mig själv för ca 45 min sen av att allt var så sjukt varmt, och måste säga att det är skönt att vara uppe såhär tidigt...har suttit på Facebook och Travian och funderar på att käka en bit frukost.

Jag somnade runt 11- halv 12 inatt (vilket är typ 4-5h tidigare än vad jag brukar) till "Lugnt Vatten". Maria sov här inatt, skitmysig, vet inte hur länge sen det var jag hade en kompis som sov över :)

För övrigt vaccinerade jag mig mot svininfluensan i förrgår, hade inte tänkt att vaccinera mig eftersom de flesta man känner blir så sjuk, det ger bara 70% skydd och att det är som en vanlig influensa, men när jag gick förbi posten och det inte var nån kö så tänket jag att jag lika gärna kan göra det. Och jag har inte blivit sjuk av den, bara haft ont i armen där jag tog den så förhoppningsvis var det värt det...

Har även fått min mobil igen, så sjukt skönt!!! Det var både min kamera och mp3, och jag har inte haft den på ca 5 månader, och den blev klar samma dag som Pappa åkte till Stockholm så jag behövde inte betala 300kr i respengar :D

Nu har Madde vaknat också :)


Coming up:

* Imorrn fyller min Syster
* På Fredag kommer Eleonor! <333
* Födelsedagskalas på Lördag

Dagens Låt: The Von Bondies - C'mon C'mon
Spotify: Klicka Här



Nu ska jag äta frukost! :D

//Siilverstar



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det var faktiskt riktigt mys (trots att vi fick sova i soffan ;P), borde göra om det snart igen tycker jag! :D

2009-11-26 @ 22:12:11
URL: http://camogirl.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja, det var det och ja det får vi ta och göra :)

2009-11-28 @ 00:44:32
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0